تبلیغات در اینستاگرام را جدی بگیرید
فروش خود را با کمپین های تبلیغاتی هدفمند در اینستاگرام ۱۰۰ برابر افزایش دهید
تبلیغات در اینستاگرام را جدی بگیرید
فروش خود را با کمپین های تبلیغاتی هدفمند در اینستاگرام ۱۰۰ برابر افزایش دهید
اگر شما هم مدیر یک پیج کاری در اینستاگرام هستید ، احتمال زیاد تا به حال به فکر گسترش کسب و کار خود از طریق تبلیغات گسترده در اینستاگرام افتاده اید .
طبق آمار های موثق ، اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است ، به طوری که این روز هاحدود ۸۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند از اینستاگرام استفاده می کنند و در حال حاضر اینستاگرام بیش از ۳۰ میلیون کاربر ایرانی فعال دارد . نکته جالب تر این است که حدود ۷۵ % از کاربران ، به تبلیغات اینستاگرامی واکنش خوبی نشان می دهند و حداقل یک خرید از اینستاگرام داشته اند ; شاید برایتان قابل باور نباشد ولی اینستاگرام به مرور زمان در حال گرفتن بازار از گوگل است .
با این آمار و ارقام می توان برداشت کرد که اینستاگرام پتانسیل این را دارد که حداقل ۵۰ درصد از فروش ما را به خود اختصاص دهد . پس چرا باید این فرصت را از دست بدهیم ؟ البته شاید شما روش های متعددی از تبلیغات در اینستاگرام را امتحان کرده باشید و نتیجه دلخواه خود را نگرفته باشید . اما نگران نباشید ! ما در مبنا محتوا انواع روش های تبلیغاتی در اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد تا بنا به نوع کسب و کارتان بهترین روش را انتخاب کنید .
بی شک در مبنا محتوا شما از تبلیغات اینستاگرام بهترین بازدهی ممکن را دریافت خواهید کرد !
( فرصت را از دست ندهید )
تبلیغات در پیج های پر بازدید اینستاگرام در بعضی موارد بازدهی خوبی را به همراه دارد ; اما گاهی اوقات نمی تواند پاسخ گوی نیاز شما باشد . در چنین مواقعی چیدن یک کمپین تبلیغاتی هدف مند می تواند برای بیزینس شما بسیار سود مند باشد . چیدن یک کمپین تبلیغاتی اصول خاص خود را دارد . در این مسیر اینفلوئنسر ها مهره های اصلی هستند و در صورتی که درست عمل کنید می توانند اسم برند شما را بر سر زبان ها بیندازند . سعی کنید هرم اینفلوئنسر مارکتینگ خودرا به بهترین نحو بچینید و از پیج های بزرگ اینستاگرام برای اطلاع رسانی و پروموت کردن کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید . اگر در پیاده سازی کمپین تبلیغاتی خود نیاز به مشاوره دارید ما در تیم مبنا محتوا به شما کمک خواهیم کرد تا کمپین خود را به بهترین نحو پیاده سازی کنید .
برای اخذ مشاوره رایگان و مشورت در زمینه اینستاگرام مارکتینگ
تماس با شماره: ۰۹۳۸۲۱۷۰۷۸۳
آیا به واسطه ی تبلیغات در اینستاگرام میتوان افزاش فالوور ایجاد کرد؟
خیر ; با توجه به این که تبلیغات اینستاگرام صرفا جهت نمایش کسب و کار شما به علاقه مندان آن است ، بنا بر این تضمینی برای افزایش فالور پیج اینستاگرام شما نیست . اما در مواردی به علت جذابیت محتوای کمپین جذب فالور تا حدی اتفاق می افتد .
تبلیغات اینستاگرام برای چه نوع کسب و کاری مناسب است؟
تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام به علت امکان اعمال فیلتر های مختلف برای همه نوع کسب و کاری مناسب است و برای برند سازی نیز می تواند بسیار سود مند باشد .
برای شروع یک کمپین تبلیغاتی باید چه کار کنیم ؟
۱- تعیین بودجه مشخص ۲- گرد آوری نمونه های تصویری و متنی با توجه به قوانین اینستاگرام ۳- تعیین دقیق بازار هدف ۴- انتخاب لیندینگ پیج مناسب که در واقع پل ارتباطی بین شما و کاربرانتان می باشند .
هزینه های تبلیغات در اینستاگرام به چه صورت است ؟
هزینه تبلیغات اینستاگرامی شما به تعداد فالور درخواستی و کمپین مورد نظر شما بستگی دارد .
آیا برای تبلیغات اینستاگرام حتما باید نام کاربری و رمز پیج اینستاگرام و فیس بوک خود را در اختیار شرکت قرار دهیم ؟
بله ; در واقع بدون نام کاربری و رمز پیج امکان پیاده سازی تبلیغات در اینستاگرام وجود نخواهد داشت . رمز پیج اینستاگرام شما به صورت موقت نزد شرکت ما کاملا محفوظ خواهد ماند و هیچ خطری صفحه شما را تهدید نخواهد کرد .
مدت زمان نمایش یک کمپین تبلیغاتی چقدر باید باشد؟
در حقیقت زمان یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام از سوی خود شما و بنا به فاکتور هایی مثل نوع و هدف کمپین تعیین می شود و ممکن است به عنوان مثال دو روز یا دو هفته طول بکشد .