تبلیغ از طریق افراد تاثیرگذار یا اینفلوئنسرها
زمان را از دست ندهید چون بهترین بازخورد در اینستاگرام را با استفاده از تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام خواهید گرفت
زمان را از دست ندهید چون بهترین بازخورد در اینستاگرام را با استفاده از تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام خواهید گرفت
به شخصی گفته می شود که معمولاً در زمینههای مختلف در یک جامعه یا فرهنگ عامه دارای سرشناسی و معروفیت باشد
مخاطبین آن ها از طریق محتوا و انتشار آن ها به دست اورده اند
برای یک اینفلوئنسر حرفه ای , تعداد اهمیتی ندارد مهم کیفیت مخاطبان است .
مبنا محتوا با بانک جامعای از بلاگرها و اینفلوئنسرهای مطرح اینستاگرام در ارتباط هست تا بتوان از طریق آنها کمپین تبلیغاتی شما را در بهترین حالت ممکن پیادهسازی و اجرا نمود.
حسن امیری
hasanamiri@
هستی
my.hasti@
مهدی سون
_mehdi_7@
میترا احسانی
mitray1@
خانواده دلوین
delvin.familly@
جواد خواجوی
javadkhaajavi@
عرفان علیرضایی
erfanalirezai@
علی صبوری
saburi_ali@
آرمینشون
armineshoon@
امید احمدی
omid_amd@
برای اخذ مشاوره رایگان و مشورت در زمینه اینستاگرام مارکتینگ
تماس با شماره: ۰۹۳۸۲۱۷۰۷۸۳
پیدا کردن اینفلوئنسرهایی که در زمینه محصول یا خدمات شما فعالیت میکنند. پیدا کردن این افراد میتواند با جستجوی ساده در اینترنت یا از طریق سایتهای مخصوص این کار انجام شود
ترتیب دادن کمپین بازاریابی از طریق اینفلوئنسرهای پیدا شده
ترتیب دادن دومین کمپین بازاریابی برای اینفلوئنسرها و با هدف آگاهسازی تعداد بیشتری از مشتریها
اینفلوئنسرمارکتینگ چیست؟
روشی از تبلیغات آنلاین می باشد که در آن کسب و کار های مختلف با افراد مشهور یا صفحات پر طرفدار در شبکه های اجتماعی همکاری می کنند تا از طریق اعتبار این افراد ، برند و خدمات خود را به مخاطبین هدف خود معرفی کنند .
اینفلوئنسر کیست؟
به فرد یا گروهی گفته می شود که در شبکه های اجتماعی پر طرفدار هستند ، مخاطبین زیادی دارند و می توانند روی نظرات آن ها موثر باشند .
هزینهی تبلیغات اینفلوئنسری چهقدر است؟
هزینه کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ بسته به این که با چه تعداد و چه اشخاصی از اینفلوئنسر ها همکاری کنیم متفاوت می باشد .
چه عواملی را باید در انتخاب اینفلوئنسرها در نظر گرفت؟
عواملی مانند تعداد دنبال کنندگان اینفلوئنسر ، موضوع تبلیغ ، حوزه تولید محتوای اینفلوئنسر و…
چه طور باید با اینفلوئنسرها همکاری کرد؟
شما می توانید شخصا با اینفلوئنسر ها همکاری کنید ; اما بهترین راه همکاری با آژانس های تبلیغاتی مانند مبنا محتوا می باشد ; زیرا در همکاری با آژانس های تبلیغاتی ، هزینه کمپین برای شما کمتر از حالتی است که شخصا با اینفلوئنسر ها همکای کنید .
در کمپین اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام پست بهتر است یا استوری؟
بستگی به این دارد که شما قصد هدایت کاربر به لندینگ پیج مشخصی را دارید یا خیر ! اگر قصد دارید کاربر را به لندینگ پیج مشخصی هدایت کنید ، با قرار دادن تبلیغ در استوری بازخورد بهتری را دریافت خواهید کرد ، زیرا امکان قرار دادن لینک در استوری بر خلاف پست وجود دارد . اما در صورتی که قصد هدایت کاربر به صفحه خاصی را ندارید ، پستی که به دنبال آن در استوری نیز باز نشر شود بازخورد بهتری را برای شما به ارمغان می آورد .