قیمت تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی

ناگفته نماند که امروزه محتوا، ستون فقرات اکثر استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. فرقی نمی کند که از طریق تبلیغات و تمرکز بر مخاطب هدف، بازدیدکنندگان وب سایت را جذب کنید یا بر جذب ترافیک موتورهای جستجو تمرکز کنید، در هر صورت به محتوا نیاز دارید. 

قیمت تولید محتوای متنی

فهرست این مطلب

تولید محتوا چیست؟

اصطلاح « تولید محتوا » به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها با هدف ایجاد اطلاعات برای دستیابی، ارتباط و تعامل با مخاطب هدف دلخواه اشاره دارد. 

تولید محتوا انواع مختلفی دارد از جمله: تولید محتوای گرافیکی‌، تولید محتوای متنی، تولید محتوای ویدیویی و تولید محتوای صوتی که در ادامه این مقاله از مبنا محتوا قصد داریم در مورد نحوه سفارش تولید محتوای متنی و همچنین قیمت تولید محتوای متنی صحبت کنیم.

همانطور که می‌دانید طی چند دهه گذشته اکثر کسب و کارها به بازاریابی محتوایی و تولید محتوا روی آورده اند. علت آن نیز ساده است، در دنیای مجازی افراد مخاطبین بیشتری از دنیای واقعی برای ارائه کردن محصولات و یا خدمات خود دارند. علاوه بر این در فضای مجازی افراد بسیاری در حال رقابت و ارائه محصول هستند بنابراین شما با تولید محتوا در فضای مجازی می‌توانید بسیار راحت‌تر و با سرعت بیشتری رشد و پیشرفت کنید.

جهت سفارش تولید محتوای متنی کلیک کنید.

شاید اکثر شما بدانید که محتوا چیست؟ اما بد نیست که به‌طور مختصر واژه ” محتوا “ را بررسی کنیم.

فهرست این مطلب [پنهان کردن فهرست]

تحلیل واژه محتوا 

شاید بطور مختصر بتوان گفت که محتوا شامل هر چیزی است که بتواند پیامی را به دیگران منتقل و با آن ها تعامل برقرار کند. به‌عنوان مثال بروشورهایی که در مورد یک محصول توضیحی می‌دهند، اطلاعات یک دارو که روی بسته آن نوشته می‌شوند و … . اشکالی که انسان‌های اولیه برای انتقال منظور خود به یکدیگر روی دیوار غارها رسم می‌کردند، همگی نمونه‌ای از تولید محتوا هستند.

همانطور که گفتیم محتوا انواع مختلفی دارد. اما در این مقاله می خواهیم به‌طور اختصاصی تولید محتوای متنی، روش تولید محتوای متنی با‌کیفیت وهمچنین مزایا و معایب آن را بررسی کنیم.

انواع محتوای متنی

محتوا متنی انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید همه آنها را در مبنا محتوا سفارش دهید و با‌کیفیت بالا و تضمینی دریافت کنید. در ادامه به بررسی شناخته شده ترین مدل‌های می‌پردازیم.

۱) پست وبلاگ

پست‌های وبلاگ در صورتیکه به طور مداوم و با‌کیفیتی مطلوب استفاده شوند، برای برندها بهترین عملکرد را خواهند داشت. پست‌های وبلاگ نه تنها برای سئو(بهینه‌ سازی موتور جستجو) ضروری هستند، بلکه می‌توانند نشان دهنده میزان دانش، آموزش، مرجع یادگیری و … باشند.

۲) اوراق سفید یا وایت پیپر

کاغذهای سفید برای مشاغلی که می‌خواهند تخصص صنعت خود را اثبات کنند، بسیار کاربردی است. مانند کتاب‌های الکترونیکی، اوراق‌های سفید را می‌توان به‌عنوان یک لینک دانلود دیجیتال رایگان ارائه کرد یا می‌توان آن را به‌صورت آنلاین با فرمت PDF برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو منتشر کرد.

۳) کتاب‌های الکترونیکی

کتاب‌های الکترونیکی برای برندهایی که می‌خواهند فهرست مشترکین بازاریابی ایمیلی خود یا فرصت‌های تعامل برای تیم‌های فروش خود را افزایش دهند، بسیار کاربردی هستند. بنابراین تولید محتوا در این حوزه همیشه مشتریان خاص خود را خواهد داشت.

کتاب‌های الکترونیکی را می‌توان به‌عنوان یک لینک دانلود دیجیتال رایگان، به‌عنوان محتوا جامع برای مشترکین ممتاز ارائه کرد.

۴) رضایت مشتری

زمانیکه می‌دانیم یک مشتری واقعی با چالش‌هایی روبرو شده و از یک محصول یا خدمات راضی بوده، می‌توانیم آنها را در قالب یک متن منتشر کنیم، در این صورت بیشتر احتمال دارد آن محصول را بخریم. رضایت مشتری نشان می‌دهد که شرکت شما در دنیای واقعی چگونه عمل می‌کند.

۵) تحقیقات میدانی

۸۹% از بازاریابان می‌گویند که تحقیقات میدانی مؤثرترین روش برای جمع آوری توضیحات و در نتیجه تولید محتوا یونیک خواهد بود. مانند مطالب رضایت مشتری.

ارائه تحقیقات میدانی به عنوان جزئی از استراتژی بازاریابی محتوای شما می‌تواند به متقاعد کردن مشتریان برای تست محصول یا خدمات شما کمک کند و همچنین برای بهینه سازی طولانی مدت موتورهای جستجو بسیار مفید است.

۶) سوالات متداول

یک صفحه پرسش و پاسخ در وب سایت شما می‌تواند در پیشبرد فروش بالقوه مفید باشد. شما می‌توانید به سوالات مربوط به صنعت، محصولات، خدمات و موارد دیگر پاسخ دهید. اینها فقط برای خریداران بالقوه مفید نیستند. آنها می توانند با کاهش تعداد سوالات معمولی که از آنها پرسیده می‌شود، در وقت کارکنان شما صرفه جویی کنند.

چرا نباید بدون تخصص در سئو سایت دست به قلم شویم؟

تولید محتوای متنی به معنای کنار هم چیدن کلمات برای ایجاد یک پیام و انتقال آن به مخاطب می‌باشد. به عبارتی به نوشتن در مورد یک موضوع خاص با رعایت نکات سئو، مفهومی و کاربر پسند، تولید محتوای متنی می‌گویند. از این جمله می‌توانید برداشت کنید که تولید محتوا با نوشتن معمولی از زمین تا آسمان تفاوت دارد‌.

در عرصه بازاریابی محتوا، افراد زیادی محتوا تولید می‌کنند. عده‌ای از آنها در صدر نتایج جستجو قرار دارند و عده‌ای نمی‌توانند رتبه خوبی را کسب کنند. اما علت چیست؟

همانطور که گفتیم ، یکی از عواملی که باعث می شود یک سایت بتواند در نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی را کسب کند ، میزان ترافیک سایت و زمان ماندگاری کاربران در وبسایت است . نکته اینجا است که کاربران هر محتوایی را قبول ندارند . محتوا باید علاوه بر این که از نظر سئو بهینه سازی شده است ، همه نیاز های مخاطبان را پوشش دهد .

content

تولید محتوا

چرا باید دست به تولید محتوای متنی بزنیم ؟

بسیاری از افراد عقیده دارند که مخاطبان آن ها بیشتر به محتوای ویدیویی یا گرافیکی علاقه مندند و نسبت به آن ها بیشتر تاثیر پذیر هستند و می پرسند که با این حال چرا باید دست به تولید محتوای متنی بزنیم ؟!

در حقیقت این امر کاملا صحیح است که ویدیو ها و تصاویر بیشترین تاثیر ممکن را روی اکثر افراد دارند . لذا شما باید این مطلب را نیز در نظر بگیرید که کاربران مختلف سلایق متفاوتی دارند . شما نیز باید در تولید محتوای سایت خود ، نیاز و سلیقه همه مخاطبان خود را در نظر بگیرید . درست است که اکثر کاربران بیشتر به تولید محتوای گرافیکی و ویدیویی علاقه مند هستند . اما بسیاری نیز به محتوا های متنی تمایل بیشتری دارند . علاوه بر این قیمت تولید محتوای متنی نسبت به انواع تولید محتوا ، بسیار مقرون بصرفه تر است.

نمونه کار های تولید محتوای متنی مبنا محتوا :

نمونه محتوای متنی ۱  = دانلود کنید

نمونه محتوای متنی ۲  = دانلود کنید

نمونه محتوای متنی ۳ = دانلود کنید

نمونه محتوای متنی ۴  = دانلود کنید

نمونه محتوای متنی ۵  = دانلود کنید

نمونه محتوای متنی ۶  = دانلود کنید

نمونه محتوای متنی ۷  = دانلود کنید

نمونه محتوای متنی ۸  = دانلود کنید

نمونه محتوای متنی ۹  = دانلود کنید

نمونه محتوای متنی ۱۰ = دانلود کنید

با این ۸ استراتژی ساده می توانی بهترین محتوای متنی ممکن را بنویسی

۱- نوآوری و خلاقیت در نوشتن :

در استراتژی تولید محتوا اولین مورد را می توان نوآوری و خلاقیت در نوشتن را بیان کرد . در بازاری که با حجم زیادی از اطلاعات روبرو هستیم نوآوری و تولید مطالب جدید می تواند شما را در بین هزاران محتوا که روزانه تولید می شوند ممتاز کند . در تولید محتوا نباید مطالب خود را از دیگر سایت ها کپی کنید . در صورت کپی بودن مطالب ، سایت شما نه تنها از نظر کاربران مردود خواهد بود ، بلکه از طرف موتور های جستجو نیز رتبه منفی کسب خواهد کرد و این باعث کاهش بازدید وبسایت شما خواهد شد . بنابراین سعی کنید محتوای یونیک تولید کنید .

شاید تصور کنید که موتور های جستجو فقط ربات هستند و متوجه کپی یا ترجمه بودن مطالب شما نخواهند شد . اما الگوریتم های گوگل بسیار پیشرفته تر از چیزی است که شما تصور کنید . الگوریتم پاندای گوگل پارامتر های مختلفی را برای تشخیص کپی بودن یا نبودن متن در نظر گرفته است . یکی از این موارد میزان علاقه مندی کابران به محتوای شما است . این الگوریتم به راحتی تشخیص می دهد که متن شما چقدر برای کاربران مفید بوده است .

تصور کنید یک محتوای متنی از همه نظر سئوی عالی دارد ولی محتوای آن مفهوم چندان جالبی را نمی رساند . حتی اگر موتور های جستجو هم این موضوع را متوجه نشوند و شما را در رتبه های برتر قرار دهند ، پس از مدتی که متوجه شوند که کاربران روی لینک محتوای شما کلیک نمی کنند یا اگر هم کلیک کنند فورا از آن خارج می شوند ، سایت شما را غیر مفید شناسایی کرده و آن را از رتبه های برتر گوگل حذف می کند .

۲- مطالب را جامع و کامل بنویسید :

هیچ یک از کاربران علاقه ای ندارند که برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود مطالب چندین سایت را مطالعه کنند تا به نتیجه دلخواه برسند . کاربران اصولا محتوایی را می پسندند که کامل ، مفید و مختصر باشد و بتوانند همه اطلاعات مورد نیاز خود را از آن دریافت کنند . تلاش کنید محتوایی که تولید می کنید به گونه ای باشد که کاربر با خواندن آن نیازی به بررسی سایت های دیگر نداشته باشد .

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی

۳- بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید :

هر محتوای متنی روی یک یا جند کلمه کلیدی خاص مانور می دهد . کلمات کلیدی در حقیقت کلماتی هستند که توسط کاربران گوگل سرچ می شوند . سعی کنید کلمات کلیدی که بیشترین سرچ را دارند پیدا کنید و در تولید محتوای متنی خود بکار ببرید . برای پیدا کردن پر سرچ ترین کلید واژه های گوگل راه های متعددی وجود دارد . بعنوان مثال می توانید از ابزار Google trends یا keyword planner استفاده کنید .

با استفاد از Google trends می توانید علاوه بر مشخص کردن مقدار سرچ کلمات کلیدی بین میزان سرچ دو کلمه کلیدی خاص مقایسه انجام دهید . لازم به ذکر است که اگر شما در تولید محتوای متنی خود روی یک کلمه کلیدی که بیشترین سرچ را دارد سرمایه گذاری کنید ، به علت رقابت شدیدی که در گرفتن رتبه در نتایج جستجوی آن کلمه کلیدی وجود دارد ، نمی توانید انتظار داشته باشید که طی مدت کوتاهی در سرچ آن کلید واژه رتبه عالی کسب کنید .

بنابراین بهتر است که ابتدا از کلمات کلیدی استفاده کنید که رقیبان شما کمتر روی آن مانور داده اند و سپس به سراغ کلمات پرسرچ تر بروید . به عبارتی هر چقدر که یک کلمه کلیدی میزان سرچ کمتری داشته باشد ، رتبه گرفتن در نتایج جستجوی آن راحت تر است و به زمان کمتری نیاز دارد .

۴- به پاراگراف اول توجه ویژه ای داشته باشید :

با توجه به محتوا های انبوهی در فضای وب موجود است ، عادی است که کاربران صبر و حوصله چندانی برای خواندن تمام محتوا نداشته باشند . در واقع آن ها محتوا را یک اسکن کلی می کنند و در صورتی که برای آن ها مفید باشد شروع به بررسی آن می کنند .

حالا ما باید سعی کنیم که کاربر را به خواندن هر چه بیشتر محتوای خود ترغیب کنیم . چگونه ؟

تجربه نشان می دهد که مخاطب به محض ورود به یک صفحه با یک الگوی ثابت محتوا را اسکن می کند ; به این صورت که ابتدا چند خط اول را می خواند ، سپس به سرتیتر ها و عنوان ها نگاهی گذرا می اندازد و در نهایت چند خط آخر محتوا را نیز مطالعه می کند . حالا اگر شما بتوانید در همان چند خط اول توجه او را جلب کنید ، قطعا به سراغ ادامه محتوای شما نیز خواهد رفت .

برای نوشتن یک مقدمه جذاب راه های زیادی وجود دارد . به عنوان مثال می توانید محتوای خود را با پرسیدن یک سوال یا آمار و ارقام جذاب یا ترکیبی از این دو آغاز کنید ; به عنوان مثال در همین مقاله می توانیم آن را پرسیدن یک سوال چالش برانگیز مثل : « آیا می دانید که قیمت تولید محتوای متنی طی چند سال اخیر افزایشی ۲۰ درصدی داشته است ؟! » یا « آیا از آخرین تغییرات الگوریتم های اینستاگرام اطلاع دارید ؟ » آغاز کنیم .

۵- تیتر های جذاب انتخاب کنید :

همان طور که گفتیم کاربر پس از ورود به صفحه ، دومین چیزی که به آن توجه می کند تیتر های محتوا است . اگر از تیتر های جذاب برای تولید محتوای خود استفاده کنید ، افراد را به خواندن آن ترغیب می کنید . سعی کنید از تیتر هایی استفاده کنید که از لفظ ” ترین ” در آن ها استفاده میشود . یا از اعداد و درصد ها در تیتر های خود استفاده کنید . بعنوان مثال ” بهترین سایت سفارش تولید محتوای متنی ” یا ” ۱۰ راهکار برای بازاریابی که فروشتان را ۵۰ درصد افزایش می دهد ” .

تجربه نشان داده است که این گونه تیتر ها مخاطب را به بررسی مطالب ترغیب می کند و این موضوع مدت زمان ماندگاری کاربر را در وبسایت شما افزایش می دهد .

آموزش کامل تیتر نویسی را در مقاله محتوای جذاب خواهید یافت .

۶- به خوانایی متن توجه ویژه ای داشته باشید :

یکی از معایب محتوای متنی این است که اغلب کاربران از خواندن آن خیلی زود خسته می شوند . برای اینکه از خسته و بی حوصله شدن کاربر جلوگیری کنید ، باید علاوه بر مفید و جذاب بودن مطالب خود به خوانایی متن توجه ویژه ای داشته باشید . برای بهبود خوانایی متن ، سعی کنید فاصله پاراگراف ها از هم را رعایت کنید . هیچ کاربری علاقه ای به مطالعه متن های طولانی ندارد . بنابراین سعی کنید پاراگراف هایتان از حد مشخصی بیشتر نشوند و بین پاراگراف ها کمی فضای خالی نیز ایجاد کنید .

همچنین می توانید برای بهبود خوانایی متن ، آن را عنوان بندی کنید . با عنوان بندی متن می توانید ذهن خواننده را مرتب کنید و از گیج شدن و خسته شدن او جلوگیری کنید .

یکی از بهترین راه های افزایش خوانایی متن تهیه لیستی از مطالبی است که می خواهید آن را ها مورد تحلیل و بررسی قرار دهید ; یکی از بهترین افزونه هایی که برای این کار ارائه شده است افزونه table of content plus می باشد .

این افزونه علاوه بر این که با دسته بندی مطالب ذهن مخاطب را مرتب می کند ، هر قسمت را به بخش مربوطه لینک می دهد و گوگل این عمل را لینک دهی داخلی محسوب کرده و به آن امتیاز می دهد .

۷- به ساده ترین شکل ممکن مطالب را منتقل کنید :

همان طور که در مقاله ” تولید محتوا به انگلیسی ” نیز گفتیم ، تمام افراد بدون استثنا به دنبال مرجعی هستند که مطلب مورد نیاز آن ها را به ساده ترین شکل ممکن و در کمترین زمان به آن ها منتقل کند .

متاسفانه این تصور اشتباه در میان بسیاری از تولید کنندگان محتوا رواج یافته است که هر چقدر متن را پر تکلف تر بنویسند و آن را با کلمات ثقیل پر کنند ، محتوای آن ها حرفه ای تر به نظر خواهد رسید و برای مخاطب جذاب تر خواهد بود ; در حالی که دقیقا عکس این مطلب صادق است . هر چقدر یک متن ساده تر و عمومی تر نوشته شده باشد ، افراد بیشتری می توانند از آن بهره ببرند . البته یک محتوای خوب ، محتوایی است که همه نوع شخصی اعم از متخصص و آماتور بتواند از آن استفاده کند .

۸- جمع بندی را فراموش نکنید :

جمع بندی در پایان محتوا باعث مرتب شدن ذهن مخاطب می شود . همچنین اگر کاربر هنگام مرور وبسایت فقط جمع بندی مطالب شما را مطالعه کند ، در صورتی که در نوشتن جمع بندی مطالب درست عمل کرده باشید ، سایر مطالب محتوای شما را نیز خواهد خواند .

قیمت تولید محتوای متنی

قیمت تولید محتوای متنی

مزایا و معایب تولید محتوای متنی

مزایامعایب
مناسب بودن برای ارائه اطلاعات آماریاگر به دقت و با رعایت اصول نوشته نشود باعث خسته شدن کاربر می شود .
قابلیت اشتراک گذاری بسیار راحتاگر به درستی و با رعایت نکات ریز تولید محتوا نوشته نشود باعث از دست رفتن مخاطب خواهد شد .
هزینه تولید کمبا وجود قابلیت اشتراک گذاری راحت ، وایرال شدن آن نسبت به ویدیو احتمال کمتری دارد .
زمان تولید کمکم تر بودن افراد متخصص در زمینه تولید محتوای متنی سئو شده
قابلیت ادغام با سایر فرمت های محتوا مثل تولید محتوای ویدیویینسبت به سایر فرمت های محتوا جذابیت کمتری دارد .
کمک به بهبود برند سازی

تولید محتوای باکیفیت دغدغه اصلی بسیاری از شرکت ها است . برای تولید محتوا صاحبان شرکت ها دو راه پیش رو دارند :

۱- تولید محتوای خود را برون سپاری کنند.   ۲- استخدام نیروی تولید کننده محتوا

برای ارزیابی به صرفه بودن یا نبودن برون سپاری محتوا باید قیمت تولید محتوای متنی و عواملی که بر قیمت تولید محتوای متنی آن تاثیر گذار هستند را بدانید .

چه عواملی قیمت محتوای متنی را در هنگام سفارش محتوا تعیین می کنند ؟

بطور کلی عواملی که تعیین کننده هزینه تولید محتوای متنی یک شرکت تولید محتوا هستند عبارت اند از :

۱- سئو بودن محتوا :

همه نویسندگان محتوا ، در زمینه سئو تخصص ندارند . سئو کردن مقاله یکی از اصلی ترین شروط کسب رتبه در نتایج جستجو است . برای نوشتن یک مقاله بر اساس سئو ، در مقایسه با نوشتن یک مقاله عادی ، زمان بیشتری صرف می شود . اصول سئو هر چند مدت بروز رسانی می شوند و نویسندگان سئو کار دائما در حال یادگیری و مطالعه هستند . با توجه به اینکه برای تولید یک مقاله سئو شده دانش و زمان بیشتری مورد نیاز است ، بدیهی است که قیمت تولید محتوای متنی سئو شده از یک مقاله عادی بیشتر باشد .

۲- تخصص نویسنده در زمینه مورد نظر :

برای تولید یک محتوای با کیفیت و تخصصی ، باید نویسنده مقاله تا حدودی در حوزه موضوع مقاله ، دانش و آگاهی داشته باشد . در بعضی از شرکت های تولید محتوا ، به هر یک از نویسندگان بر اساس تخصص و رشته تحصیلی آن ها سفارش تولید محتوا واگذار می شود . به این دلیل هزینه تولید محتوایی که توسط افراد متخصص  انجام شود ، کمی بیشتر از سایر مقالات است .

۳- تولید محتوا به زبان های غیر فارسی :

در میان نویسندگان محتوا تعداد اندکی از آن ها هستند که روی تولید محتوا به انگلیسی یا سایر زبان های غیر فارسی تسلط دارند . به علاوه تولید محتوا به زبان های غیر فارسی نیاز به صرف زمان و انرژی بسیار بیشتری از محتوا های فارسی دارد . با توجه به زحمات و زمان بیشتری که صرف تولید محتوا های غیر فارسی می شود ، بالاتر بودن قیمت تولید محتوای متنی به زبان دوم امری بسیار طبیعی است .

۴- ریپورتاژ بودن مقاله :

بسیاری از تولید کنندگان محتوا ریپورتاژ نویس نیستند . فقط عده کمی از آن ها این توانایی را دارند که مقاله ای تولید کنند که بتوان در کانال های تبلیغاتی آن را منتشر کرد و کاربران سایر کانال ها را برای خرید محصول یا خدماتی خاص ترغیب کند .

در بازار تولید محتوا در حال حاضر ، قیمت تولید محتوای متنی از کلمه ای ۱۰ تومان تا ۲۰۰ تومان بسته به تمامی مواردی که ذکر شد متغیر می باشد .

برای به دست آوردن قیمت تولید محتوای متنی می توانید از چند شرکت تولید محتوا تقاضای ارائه تعرفه و نمونه کار کنید . سپس با مقایسه کیفیت ها و تطبیق آن ها با قیمت ها بهترین انتخاب را داشته باشید .

اکنون که در مورد عوامل موثر بر قیمت تولید محتوای متنی و نکاتی که در نوشتن یک محتوای متنی با کیفیت باید رعایت شود را با هم بررسی کردیم ، می توانید بهترین سایت انجام سفارشات محتوای متنی برای بیزینس ها و شرکت ها را انتخاب کنید و با نگاهی باز تر سفارش محتوای متنی خود را ثبت کنید .

۵- زمان تحویل پروژه :

در چند حالت مختلف زمان بندی برای تحویل پروژه می تواند سبب افزایش قیمت تولید محتوای متنی شود . به عنوان مثال هنگامی که مشتری می خواهد محتوای درخواست شده را زودتر از موعد مقرر تحویل بگیرد هزینه تولید محتوا مقداری بیشتر از حالت عادی می باشد . زمان تحویل محتوا برای شرکت ها و اشخاصی که به منظم بودن زمان انتشار اهمیت زیادی می دهند بسیار مهم است .

copy writing

copy writing

۶- روش تولید محتوا :

روش تولید محتوا یکی از موثر ترین عوامل در قیمت تولید محتوای متنی می باشد . به طور کلی محتوای متنی به سه روش زیر تولید می شود :

۱- تالیف : 

در تولید محتوای تالیفی نویسنده به هیچ عنوان از سایت یا منبع دیگری مطالب خود را کپی یا حتی بازنویسی نکرده است و تماما حاصل تلاش و گرد آوری مطالب توسط او می باشد . محتوای تالیفی ارزش بسیار بالایی دارد زیرا هم کاملا یونیک محسوب می شود و هم از نظر بار معنایی اصولا نوشته کاملی می باشد .

۲- ترجمه :

تولید این نوع محتوا به خودی خود می تواند بسیار وقت گیر و دشوار باشد . در تولید محتوای ترجمه شده نویسنده باید تسلط کامل بر دو زبان مختلف را داشته باشد و همچنین از قوانین نگارشی و دستوری هر دو زبان و اصول ترجمه اطلاعات دقیقی داشته باشد .

۳- کپی رایتینگ :

در کپی رایتینگ هدف از تولید محتوا قانع کردن مخاطب برای انجام یک عمل خاص و ترغیب شدن به سمت آن است . در کپی رایتینگ بر خلاف بازاریابی محتوا هدف نویسنده این است که توجه مخاطب را در درجه اول به پیام تبلیغاتی محتوا جلب کند .

هر کدام از این سه روش در تولید محتوای متنی تعرفه خاص خود را دارند و بنا به زحمت و انرژی که برای آن صرف شده است قیمت آن ها متغیر می باشد .

حالا بپردازیم به قیمت محتوای متنی در مبنا محتوا : قیمت هایی که در زیر مشاهده می کنید بر اساس تعداد محتوای درخواستی در ماه قیمت گذاری شده است .

4 پاسخ
  1. Sima
    Sima گفته:

    سلام وقت شما بخیر
    من درخواست سفارش محتوای متنی سئو شده تعداد بالا در روز را داشتم در زمینه سایت فروشگاهی
    میخواستم بدونم شما تعداد بالا هم سفارش محتوا انجام میدید ؟ تشکر

    پاسخ
  2. mahshid
    mahshid گفته:

    سلام خسته نباشید . برای پیدا کردن کیورد مناسب و هم خانواده هاش کدوم ابزار بنظرتون از همه بهتره چی پیشنهاد میکنین ؟

    پاسخ
    • مائده خدام
      مائده خدام گفته:

      سلام دوست عزیز .ابزار های زیادی برای پیدا کردن کلمه کلیدی هستن اما از بین همه اینا من keywordtool.io پیشنهاد میکنم چون نتایجی که میده شامل ریزالت ها و پیشنهادات گوگل هم میشه

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *