فرکانس بالا
به دلیل این که چرخه رزرو رسانه های محیطی معمولا ۳۰ روزه می باشد، بنابراین کسانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند بارها در معرض دیدن تبلیغ قرار خواهند گرفت و این سبب به یاد ماندن برند در ذهن آنها خواهد بود.
به بیان ساده تبلیغات محیطی به شیوه ای از تبلیغات گفته می شود که به وسیله آن هنگامی که مردم از خانه هایشان خارج می شوند می توانند با محصولات و خدمات شما آشنا شوند. با توجه به این که اغلب افراد زمان زیادی از وقت خود را در خارج از خانه صرف می کنند تبلیغات محیطی می تواند بسیار ثمر بخش و قابل اعتماد باشد.
ساده ترین مثال از تبلیغات محیطی بیلبورد هایی هستند که در سطح خیابان ها مشاهده می کنیم، اما با بررسی انواع تبلیغات محیطی بیشتر به ماهیت آن پی خواهید برد.
به دلیل این که چرخه رزرو رسانه های محیطی معمولا ۳۰ روزه می باشد، بنابراین کسانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند بارها در معرض دیدن تبلیغ قرار خواهند گرفت و این سبب به یاد ماندن برند در ذهن آنها خواهد بود.
در تبلیغات محیطی مانند تبلیغات موبایلی کاربر نمیتواند از تبلیغ رد شود یا یک اپلیکیشن ضد تبلیغ روی موبایل خود نصب کند و در نهایت ناچار است که به تبلیغ توجه کند. همین موضوع به طور مستمر پرسونای برند شما را خواهد ساخت.
طبق نظر سنجیهایی که انجام شده نرخ بازگشت سرمایه در تبلیغات محیطی با رسانههای اجتماعی برابری میکند و گاها بالاتر از آن است. بنابراین هزینه ای که باری تبلیغات محیطی صرف میکنید نوعی سرمایه محسوب میشود و طی زمان کوتاهی باز خواهد گشت.
شاید این را تجربه کرده اید که با وجود هزینه هنگفتی که برای تبلیغات محیطی صرف کرده اید بازدهی مد نظر خود را دریافت نکرده اید. ما اینجاییم تا با مشاوره حرفه ای و مستمر قدم به قدم شما را تا سودآوری بیش از حد یاری کنیم.
با همکاری با مبنا محتوا علاوه بر سودآوری بی سابقه در کسب و کارتان شاهد نرخ بازگشت سرمایه شگفت انگیزی خواهید بود که آینده کاریتان را تضمین می کند.
رایج ترین نوع تبلیغات محیطی تبلیغات در بیلبوردهای سطح شهر میباشد. بیلبورد ها سازه های غول پیکری هستند که با دقت در معرض رفت و آمد عموم و شلوغی های شهر نصب می شوند و خدمات و کالای شرکت های مختلف را به عموم مردم معرفی می کنند. در این نوع از تبلیغات هر چقدر بیشتر خلاقیت به خرج دهید و از جلوه های بصری جذاب تری استفاده کنید در جلب توجه افراد موفق تر خواهید بود. البته در این مورد اصلا نگران نباشید! مشاوران ما در مبنا محتوا راهنمای شما خواهند بود.
تبلیغات محیطی همیشه هم به صورت ایستا و ثابت نیستند. تبلیغات روی بدنه وسایل نقلیه عمومی که در سطح شهر تردد دارند نوعی تبلیغ محیطی متحرک محسوب میشود که علاوه بر این که سبب زیبایی شهر می شوند برند شخصی شما را نیز بر سر زبانها میاندازند.
بیلبوردهای دیجیتال یک نسل جدید از تبلیغات محیطی را به این عرصه افزودند. بیلبوردهای دیجیتالی بر خلاف بیلبوردهای پوستری و کلاسیک امکان نمایش تبلیغات متحرک و ویدیویی را برای شما فراهم کردهاند. بیلبوردهای دیجیتالی به دلیل نور پردازی جذابی که دارند ناخودآگاه چشم را به خود جذب میکنند، به همین دلیل در بیلبوردهای دیجیتالی، اگر محتوای جالب و خلاقانهای داشته باشید تاثیر این روش از تبلیغات به نسبت بیشتر از تبلیغات روی بیلبورد های کلاسیک خواهد بود.
تبلیغات روی عرشه پلها یکی از روشهایی است که میتواند بیشترین بازدید را از یک منطقه خاص برای شما جمع آوری کند. بنا بر این تبلیغات محیطی روی پلها بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد جذب مخاطب از یک منطقه خاص را دارند.
این روش از تبلیغات بیشتر روی جامعه هدف توریستها تمرکز دارد و آگهی شما در ایستگاههای مترو و پایانههای مسافر بری و حمل و نقل عمومی نصب خواهد شد. این روش از تبلیغات محیطی برای کسب و کارهای محلی بسیار مقرون به صرفهتر و البته تاثیر گذارتر است.
از تبلیغات محیطی بیشتر بدانید