تولید محتوای گرافیکی
تولید محتوای گرافیکی در طراحی و رنگ نیست ! طرحی که ارائه میکنید در جذب مشتری و فروش شما تاثیر مستقیم دارد. طراحی پوستر، بنر و بروشور محصولات خود را با جدیت زیاد دنبال کنید تا نتیجه زحماتتان به هدر نرود.
امروزه افراد علاقه بسیاری به جذب سریع مخاطب دارند و بدین منظور از گرافیک برای انتقال محتوا استفاده میکنند. محتوای گرافیکی مخاطبان بسیاری را جذب یک سایت میکند. تولید محتوای گرافیکی دارای اصول گرافیکی است که باید توسط کارشناس گرافیک تولید شود تا بازدهی لازم را داشته باشد.محتوای گرافیکی اگر جذاب باشد میتواند نرخ اشتراک گذاری بالایی را در شبکههای اجتماعی داشته باشد. باید این موضوع را در نظر گرفت که اگر محتوای گرافیکی را در کنار تولید محتوای متنی استفاده کنیم، کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. با گسترش روزافزون کسب و کارهای اینترنتی صاحبان مشاغل برای دیده شدن نیاز به تبلیغات گسترده تر و جذاب دارند . از آنجایی که آمارها نشان میدهد تصاویر گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در ذهن مخاطبان ثبت میگردد و مخاطبان بیشتری را جذب میکند، لذا بهترین گزینه برای شناساندن محصولات به بازار هدف خود خواهد بود.
اولین عنصری که در وب سایت ها و در شبکه های اجتماعی به آن توجه بسیاری میشود، لوگو شماست. اگر لوگو شما از ظاهر خوبی برخوردار باشد قطعا مشتری به شما اعتماد بیشتری میکند و بلعکس آن اگر لوگو شما از طراحی خوبی برخوردار نباشد مشتری با وب سایت شما نمیتواند ارتباط برقرار کند، و این باعث میشود که مشتریان شما در گذر زمان کمتر شود. بخش خدمات گرافیک سایت و طراحی بنر همواره آماده است که به شما برای داشتن یک لوگو زیبا کمک کند.
برخی از نمونه کارهای طراحی لوگو مبنا محتوا
طراحی بروشور همانند کاتالوگ دارای فرایند تولید مشابه در ساختاری متفاوت است، بروشور ها کاربرد های متفاوتی دارند از یک بروشور تبلیغاتی یک سیتی سنتر تا بروشور یک دستورالعمل یک محصول و یا نقشه راهنما یک هتل پس بنابراین طیف وسیعی از خدمات و کاربردها را در بر می گیرد، از تفاوت های آن اصولا به می توان به اختصار نویسی در متن، بخش بندی، اصلاحات تماس و نقشه بطور کلی یک ابزار اطلاع سریع می باشد. از تفاوت های فیزیکی بروشور با کاتالوگ می توان به ابعاد با قابلیت حمل راحت و تا شدن در دو لت ، سه لت یا بیشتر در برش خاص و خلاقانه دانست.
در تولید محتوای گرافیکی طراحی کاتالوگ تبلیغاتی اصولی با توجه به فضای رقابتی در دنیای کسب و کار و تبلیغات و بازاریابی باعث موفقیت در کسب و کار میشود، علاوه بر خاص بودن ایده طرح ، باید به سایر نکات کلیدی در طراحی توجه کرد، از جمله : جذابیت و خلاقیت طرح، محتوای موثر، هویت سازی، خلق پیام. بنابراین فروش قوی یک محصول به چگونگی طراحی گرافیکی کاتالوگ آن بستگی دارد تا بین صدها رقب خود متفاوت و خاص باشید ،طراحی شبکه چاپ با توجه به تجربه و تخصص ویژه در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای و بروشور های تبلیغاتی و صدها نمونه طرح های کاتالوگ صنعتی و تبلیغاتی اجرا شده آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی و گرافیک، چاپ ، تبلیغات، بازاریابی و خلق برند در کوتاه ترین زمان ، مناسب ترین تعرفه قیمت، با کیفیت ترین به مشتریان گرامی میباشد.
برخی از نمونه کارهای کاتالوگ در تولید محتوای گرافیکی مبنا محتوا
عکاسی صنعتی یا همون Commercial Photography در واقع روشی برای تقویت پل ارتباطی بین مشتریان و کسب و کارهاست. روشی که توسط اون فروشندگان کالا و خدمات میتونن توسط تصاویر مشتریانشون رو مجذوب و مسیر برندسازی رو آغاز کنن.
اولین ارتباط مشتری با محصولات در واقع از یک عکس شروع میشه و این عکس باید آینه تمام نمای مشخصات و ویژگیهای محصول باشه چون تاثیر زیادی روی مشتری داره. حالا فرض کنید سوژه مورد نظر یک محصول تجاری باشه. خب در اینجا عکاسی از اون مثل عکاسی از طبیعت و مناظر نیست.
تعریف عکاسی صنعتی را میتونیم این جور بگیم عکاسی از هر محصول و یا محیط جهت تبلیغ و نمایش و آگاه ساختن مردم از هر محصولی که تازه وارد بازار شده است. این عکس ها جهت استفاده در بروشور،مجله،تراکت های تبلیغاتی ، سایت و فضاهای مجازی در نظر گرفته می شود. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی شاخه های بسیاری داره که هر عکاس با توجه به تخصصش توی اون زمینه فعالیت میکنه
متحرک سازی تصاویر و صداگذاری روی آنها را موشن گرافیک می گویند. به عبارت دیگر وکتورهای تصاویر انیمیشنی را با نرم افزارهای گرافیکی براساس سناریو خاص، متحرک سازی انجام می دهند و سپس صداگذاری توسط گوینده روی موشن گرافیک انجام می شود تا مفاهیم بصورت کامل منتقل شود.
مبنا محتوا با به کارگیری بیش از ۲۰ گرافیست برای اولین بار در ایران، دیتا ماینینگ و تیم سازی در حوزه گرافیک و مدیریتی ویژه، خدمات موشن گرافیک را با کمترین هزینه ممکن برایتان مهیا نموده است.
وقتی بخواهید کلیپی بسازید مطمئنا به دوربین، نورپردازی، صدابرداری و بازیگر سپس تدوین ویدئو نیاز دارید. ولی در موشن گرافیک تقریباً فقط تدوین و صدا گذاری دارید و بقیه نقش ها را کامپیوتر ایفا می کند. بنابراین منطقی هست که هزینه موشن گرافیک پایین تر باشد. از طرفی موشن گرافیک بسیار جذابتر می باشد. از کاربردهای موشن گرافیک می توان ساخت تیزر تبلیغاتی، انیمیشن های دوبعدی، معرفی محصول یا خدمات، ایده های تبلیغاتی و برنامه های آموزشی و… را نام برد.
چرا باید از موشن گرافی ، تیزر و لوگوموشن استفاده کرد ؟
امروزه استفاده از ویدئوها به جای تصاویر ایستا و خسته کننده در هر کسب و کاری ، به یک سیاست مهم برای جذب کاربران تبدیل شده است. موشنز با بوجود آوردن چنین فرصتی، امکان ارائه ی ویدئوهای جذاب برای تبلیغات را نه تنها در سایتها، بلکه در شبکه های اجتماعی، همایش ها و همینطور شبکه های تلویزیونی به خوبی ایجاد نموده است.
برخی از نمونه کارهای موشن گرافیک مبنا محتوا