خرید محتوای رپورتاژ آگهی

این روز ها سئو کار ها و صاحبان وبسایت از روش های زیادی برای افزایش رنکینگ و اعتبار وبسایت خود استفاده می کنند. لینک سازی کلاه خاکستری یکی از روش های مرسوم و پرطرفدار برای بهبود سئو وبسایت می باشد. لینکسازی کلاه خاکستری به طور کلی به معنای لینکسازی دستی توسط صاحب وبسایت می باشد. استفاده از این روش لینکسازی یک شرط اساسی دارد؛ گوگل نباید متوجه بشود که خود ما در حال لینکسازی هستیم و به همین دلیل در لینکسازی باید بسیار محتاطانه عمل کنیم. یکی از موثر ترین روش های لینکسازی کلاه خاکستری، خرید ریپورتاژآگهی می باشد. در ادامه با هم در مورد تولید محتوا برای رپورتاژآگهی صحبت خواهیم کرد و زیر و بم ریپورتاژ آگهی را بررسی می کنیم. در ادامه موارد زیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد :

فهرست این مطلب

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر بخواهم به زبان ساده برایتان بگویم، رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری به یک محتوای بسیار بهینه و سئو شده گفته می شود که با وسواس خاصی توسط تولید کنندگان محتوا تدوین می شود و در وبسایت های خبری که ورودی بسیار بالا و رتبه بسیار خوبی دارند منتشر می شود. ریپورتاژ آگهی معمولا به صورت متنی در وبسایت های خبری منتشر می شود و همان طور که گفتیم یک جایگزین یا مکمل بسیار عالی برای تبلیغات گران قیمتی مانند Google adwords می باشد. در انتشار ریپورتاژ آگهی شما باید از متنی که در سایت خبری منتشر می شود به صفحه مورد نظر از وبسایت خود که قصد افزایش بازدید آن را دارید لینک فالو بدهید. این لینک دهی تاثیر فوق العاده ای روی بهبود سئو وبسایت شما و افزایش بازدید آن خواهد داشت.

آیا نوشتن ریپورتاژ خبری نیاز به مهارت خاصی دارد؟

پس از این که به سوال « ریپورتاژ خبری چیست؟ » پاسخ دادیم، نوبت به آن می رسد که بررسی کنیم « چه کسانی و با چه شرایطی می توانند مسئول تولید محتوا برای رپورتاژآگهی باشند؟ ». در دنیای وب و فضای مجازی افراد زیادی وجود دارند که اقدام به نوشتن محتوای سئو شده و بهینه می کنند و برخی از آن ها نیز از معلومات و کیفیت کار بالایی برخوردار می باشند؛ اما در نظر داشته باشید که « هر محتوا نویسی نمی تواند ریپورتاژ نویسی کند؛ حتی اگر بر نحوه سئو کردن محتوا تا حدودی مسلط باشد ».

در نوشتن ریپورتاژ علاوه بر اصول سئو، اصول و قواعد خاص دیگری نیز باید رعایت شود تا سفارش رپورتاژ آگهی ثمر بخش باشد. به عنوان مثال هر نویسنده ای نمی تواند علاوه بر سئو کردن محتوا، آن را به گونه ای بنویسد که هم به مخاطب اطلاعات مفیدی بدهد و هم برای انتشار و سایت های خبری مناسب باشد.

انواع رپورتاژ در فضای وب

انواع رپورتاژ در فضای وب

انواع رپورتاژ در دنیای وب به چند دسته تقسیم می شوند؟

شاید این سوال کمی اولیه و غیر حرفه ای به نظر بیاید؛ اما اگر شما هم جزء کسانی هستید که به تازگی وارد دنیای وب و طراحی رپورتاژ شده اید، قطعا این گونه سوالات برایتان به وجود می آید. اگر به خارج از فضای وب برویم، ریپورتاژ ها دسته بندی های مختلف و شاید گیج کننده ای خواهند داشت. برای این که گیج نشوید بهتر است تعریف ریپورتاژ را ب فضای وب محدود کنیم. به طور کلی رپورتاژ ها در دنیای وب به ۲ دسته تقسیم می شوند :

۱- ریپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری :

در مورد رپورتاژ های خبری نسبتا مفصل بحث کردیم و دانستیم که رپورتاژ خبری به محتوای بهینه ای گفته می شود که در سایت های خبری منتشر شده و به صورت غیر مستقیم اقدام به تبلیغات و برند سازی و گاها کاربر را برای انجام یک عمل خاص مانند خرید و یا پر کردن یک فرم ترغیب می کند.

۲- رپورتاژ دانشگاهی یا رپورتاژ EDU :

EDU مخفف واژه لاتین EDUCATION به معنای آموزش می باشد. وبسایت های دانشگاهی نیز مانند وبسایت های خبری از پیج آتوریتی و دامین آتورتی ( معیار های سنجش ابزار MOZ.COM برای اعتبار یک دامنه و صفحه در گوگل ) بالایی برخوردار هستند و انتشار محتوای رپورتاژ در آن ها همچون سایت های خبری سبب بهبود سئو سایت و افزایش بازدید خواهد شد. با این حساب تنها تفاوت رپورتاژ آگهی با رپورتاژ دانشگاهی، در نوع وبسایتی است که محتوای رپورتاژ در آن منتشر می شود.

مزایای رپورتاژ آگهی

مزایای رپورتاژ آگهی

۵ مورد از مهم ترین مزایای رپورتاژ آگهی

همان طور که گفتیم رپورتاژ آگهی از گذشته تا به امروز یکی از روش های محبوب سئوکاران برای افزایش بازدید سایت بوده است. اگر بخواهم تمامی مزایای رپورتاژ آگهی را بررسی کنم سرتان را درد می آورم؛ پس ۵ مورد از مهم ترین و برجسته ترین مزایای جدید ترین رپورتاژ آگهی را با هم بررسی خواهیم کرد.

۱- بهبود سئو، بازدید و کلیک وبسایت :

اولین و مهم ترین تاثیر رپورتاژ بر سئو سایت، افزایش بازدید و کلیک وبسایت می باشد. زیرا هنگامی که از سایت هایی با اعتبار بسیار بالا که نزد گوگل تایید شده و مورد اعتماد هستند به وبسایت شما لینک داده شود، گوگل وبسایت شما را نیز قابل اعتماد تلقی می کند و آن را در نتایج بالاتر خواهد برد.

۲- یک روش تبلیغاتی به صرفه :

در هر کسب و کاری اگر بتوانید سرمایه مصرفی لازم را به حداقل برسانید، خواهید توانست سود بیشتری کسب کنید. تبلیغات آنلاین هم یکی از اصلی ترین مواردی است که در شروع یک کسب و کار هزینه زیادی را می طلبد. سفارش رپرتاژ آگهی یکی از روش هایی است که گرچه از نظر قیمت چندان ارزان نیست، اما نسبت به سایر روش های تبلیغاتی همچون بنر هایی که در سایت های پر بازدید دیده می شود، تبلیغات پاپ آپ و گوگل ادز به صرفه تر است.

۳- احتمال دیده شدن بیشتر :

معمولا کاربران وب با تبلیغات زیادی در طول روز مواجه می شوند و در بسیاری از مواقع بدون توجه به محتوای تبلیغ از آن رد می شوند. در سفارش رپورتاژ آگهی به دلیل این که کاربر متوجه تبلیغاتی بودن محتوا نمی شود و محتوای رپورتاژ خبری لابلای سایر مقالات و محتوا ها منتشر می شود. محتوای رپورتاژ بر خلاف سایر تبلیغات دارای نکاتی ارزشمند و در بسیاری از مواقع آموزشی می باشد و به این دلیل گاهی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

لینک رپرتاژ آگهی

لینک رپرتاژ آگهی

۴- دریافت یک بک لینک کلیک خور و فالو :

رپورتاژ عملا نوعی بک لینک و با اختلاف، نوع ایمن تر و بهینه تر آن محسوب می شود. محتوایی که در سایت های خبری منتشر می شود به دلیل داشتن رتبه و اعتبار بالا خیلی زود به نتایج اول گوگل می رسند. هنگامی که محتوای رپورتاژ آگهی شما به صفحات اول رسید، روی آن بیشتر کلیک خواهد شد و در نتیجه رتبه رپورتاژ آگهی و به دنبال آن رتبه صفحه مورد نظر از وبسایتتان افزایش خواهد یافت. جدا از این، شما می توانید برای دیده شدن بیشتر رپورتاژ آگهی خود، اقدام به ساخت بک لینک برای محتوای رپورتاژ خبری خود کنید. گفتنی است لینکی که از سایت های خبری به وبسایت شما ارجاع داده می شود، لینک فالو بوده که اعتبار و ارزش رپورتاژ را دوچندان می کند.

۵- دائمی بودن رپورتاژ :

رپورتاژ بر خلاف بک لینک ها که اغلب زمان دار می باشند، دائمی بوده و هرگز از وبسایت خبری حذف نمی شوند. این حذف نشدن علاوه بر بی خطر کردن رپورتاژ، سبب می شود که به دلیل طولانی بودن عمر URL محتوا، اعتبار بیشتری را در گوگل به دست آورد و این اعتبار را به وبسایت شما منتقل کند.

۶- دریافت بک لینک انبوه از منابع دیگر :

احتمالا می دانید که محتوای وبسایت های خبری در بسیاری از وبسایت های دیگر با ذکر منبع کپی می شود. با توجه به این موضوع می توان برداشت کرد که محتوای رپورتاژ وبلاگی و به دنبال آن وبسایت شما تعداد زیادی بک لینک رایگان دریافت خواهند کرد.

سفارش محتوای رپورتاژ آگهی با بهترین قیمت و کیفیت در مبنا محتوا

قطعا در سطح وب، وبسایت های زیادی را دیده اید که در زمینه فروش رپورتاژآگهی و یا فروش محتوای رپورتاژ آگهی فعالیت دارند. در این میان قطعا با قیمت ها و کیفیت های مختلفی مواجه شده اید و شاهد قیمت های سرسام آور خدمات رپورتاژ آگهی بوده اید. مبنا محتوا از معدود وبسایت هایی است که در کنار کیفیت بالای کار، قیمت مناسبی را به مشتریان خود عرضه می کند تا شما عزیزان بتوانید با بهترین قیمت و کیفیت به بهبود و تبلیغات کسب و کار خود بپردازید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *