تبلیغات گسترده اینستاگرام

سلام دوست من; امیدوارم که حالت عالی‌تر از همیشه باشه. امروز تصمیم گرفتم که یک شیوه عالی برای منفجر کردن کسب و کارت بهت معرفی کنم ، اون هم چیزی نیست جز « تبلیغات گسترده اینستاگرام » !

توی این مطلب می‌خوام بهت کمک کنم که با تبلیغات گسترده اینستاگرام بیشتر آشنا بشی و بهت یاد میدم که چطور تبلیغات گسترده‌ات رو به بهترین نحو انجام بدی. اما در مقابل ازت می‌خوام که فقط ۲۰ دقیقه با من همراه باشی و تا آخر این مطلب حواست رو جمع کنی و با دقت بهم گوش بدی تا نتیجه بگیری.

در ادامه موارد زیر رو با هم بررسی می کنیم :

فهرست این مطلب

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست؟

تبلیغات گسترده همون طور که از اسمش هم مشخصه به این معنی هست که تبلیغاتت ( که می‌تونه به صورت ویدیو، عکس، لینک و…باشه ) در چندین پیج پر‌طرفدار اینستاگرام در یک بازه زمانی مشخص منتشر میشه.

بعد از منتشر شدن تبلیغ توسط صاحبین پیج به شرطی که محتوای خوبی توی پیجت گذاشته باشی تعداد زیادی از کاربر‌های اینستاگرام به صورت کاملا اختیاری دنبالت می کنن رو فالو و اگر در تولید محتوا درست عمل کرده باشی می‌تونی نتایج خوبی بگیری و به هدفی که داری برسی.

حالا این هدف می‌تونه فروش باشه، می‌تونه برند‌سازی باشه، می‌تونه افزایش بازدید یک صفحه از سایتت باشه، می‌تونه گرفتن نصب برای اپلیکیشنت باشه یا هر چیز دیگه‌ای.

آیا اینستاگرام ارزش سرمایه گذاری داره؟

خیلی از افرادی که تصمیم به تبلیغات در اینستاگرام می‌گیرن از ما این سوال رو می‌پرسن که ” به نظرتون تبلیغات در اینستاگرام ارزش داره من سرمایه خودمو خرجش کنم ؟ ” یا این که ” به نظرتون بهتر نیست به جای اینستاگرام جای دیگه ای سرمایه گذاری کنم ؟ ”

ما هم در جواب بهشون می‌گیم دوست عزیزم اینستاگرام در حال حاضر :

  • حدود یک میلیارد کاربر فعال داره .
  • این یک میلیارد کاربر فعال روزانه به طور میانگین ۵۳ دقیقه از وقتشون رو صرف گشتن در اینستاگرام می‌کنن.
  • حدود ۲۰۰ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام هر روز حداقل از یک اکانت تجاری دیدن می‌کنن.
  •  هر کاربر اینستاگرام حداقل یک یا دو اینفلوئنسر رو دنبال می‌کنه.
  • هر کاربر اینستاگرام حداقل ۲ الی ۳ تبلیغ در روز مشاهده می‌کنه.
  • مهم‌تر از همه اینستاگرام پر طرفدار ترین شبکه اجتماعی در ایران هست.

با تمام این آمار و ارقام هنوز هم فکر  می‌کنی که جایی بهتر از اینستاگرام برای سرمایه گذاری هست؟

بنا به تجربه تیم مبنا محتوا تبلیغات گسترده اینستاگرام نسبت به تبلیغات در پلتفرم‌های دیگه بیشترین تاثیر‌گذاری رو روی فروش دارن و میشه گفت تنها پلتفرمی هست که میشه ازش انتظار یک انفجار بزرگ در فروش رو داشت.

آیا اینستاگرام ارزش سرماهی گذاری دارد؟

آیا اینستاگرام ارزش سرماهی گذاری دارد؟

من محتوای خوب تولید کردم پس دیگه تبلیغات لازم نیست بابا !🙄

اگر یک سر به آموزش‌های اینستاگرام مارکتر‌های معروف مثل احمد کلاته یا ماهان تیموری بزنی می‌بینی کسایی که دارن در مورد اینستاگرام مارکتینگ بحث و جدل می کنن همشون فقط و فقط روی دو مورد اصلی تاکید می‌کنن :

  1. تولید محتوا
  2. تبلیغات

مثل همیشه این جا هم جمله معروف « محتوا پادشاه است » توجه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه. شرط اول توی موفق شدن در کسب و کار، قبل از تبلیغات یا هر چیز دیگه ای اینه که بتونی محتوای خوب و وایرال تولید کنی; محتوایی که هوش و حواس برای مخاطبت نزاره.

من همیشه گفتم و هنوزم میگم محتوای خوب خود به خود وایرال میشه.

اما یک بحث کوچیک اینجا هست; چقدر زمان لازمه تا وایرال بشه؟!

زمانی که برای وایرال شدن یک محتوای خوب صرف میشه برای موضوعات مختلف متفاوته و معمولا مدت زمان ۶ ماه تا ۱ سال طول می کشه تا برند تو به قدری وایرال بشه که بتونی فروش میلیاردی رو تجربه کنی.

اما اگر بهت بگم که یک راهی هست که مثل یک موتور قوی برای کسب و کارت میمونه و می‌تونه کاری کنه که این راه رو توی یک سوم این زمان طی کنی نظرت در موردش چیه؟

این موتور قوی در واقع همون تبلیغاته. تبلیغات اینستاگرام میگه که اگر تو قراره توی یک سال یا بیشتر با تولید محتوای عالی به درآمد عالی برسی، من کمکت می کنم که این مسیر رو توی یک سوم این زمان طی کنی.

خلاصه مطلب این که « برای فروش میلیاردی نه محتوای خوب به تنهایی کافیه و نه تبلیغات; تولید محتوای وایرال و تبلیغات کنار هم می تونن تو رو به هدفت برسونن ».

امیدوارم تا الان به مهم و ارزش مند بودن تبلیغات پی برده باشی و متوجه شده باشی که چقدر می‌تونه کسب و کارت رو متحول کنه تا بتونی از این فرصت استفاده کنی.

حالا می‌خوام بهت یاد بدم که چطوری تبلیغاتت رو جوری برنامه ریزی کنی که بیشترین بازخورد و حجم فروش رو ازش دریافت کنی.

 

چطور تبلیغات گسترده رو پر بازده تر کنیم؟

یک سوال ازت دارم. به نظرت اگر من قراره برای تبلیغات X تومن هزینه کنم و به مقدار Y تومن فروش بدم، آیا میشه که همون X تومن رو هزینه کنم و ۲Y یا ۳Y تومن فروش رو تجربه کنم؟

خیلیا میگن نمیشه، اما من بهت اطمینان میدم که میشه! 

چطوری ؟ فقط لازمه ۵ نکته زیر رو رعایت کنی تا از هزینه ای که برای تبلیغات گسترده اینستاگرامی کردی نهایت بازدهی رو بگیری.

content is king

content is king

۱- محتوا و دیگر هیچ :

شاید از شنیدن این جمله خسته شده باشی ولی بازم میگم که فراموشش نکنی. یادت باشه ” بدون محتوای خوب فروش خوبی هم در کار نیست” .

حتی اگه میلیون ها تومن خرج تبلیغات کنی، بهترین کمپین ها رو شرکت کنی، روی هزار تا پیج پر بازدید تبلیغ بری، اگر محتوای خوبی نداشته باشی نه تنها برندت معتبر نمیشه، بلکه همون تبلیغ می تونه پرسونای برندت رو خراب کنه .

تصور کن از طریق تبلیغات گسترده اینستاگرام وارد یک پیج ( مثلا یک پیج ساعت فروشی ) میشی. میری داخل پیج و می بینی که چند تا عکس خیلی ساده رو بدون کپشن درست و قیمت گذاری آپلود شدن.

نه عکاسی حرفه ای در کاره، نه تبلیغ نویسی درستی داره، نه مشخصات درستی توی بیوگرافی درج شده و یا حتی عکس پروفایل درست و حسابی نداره. می‌تونی به چنین پیجی اعتماد کنی حتی اگر از طرف بلاگر مورد علاقت معرفی شده باشه؟

جوابت هر چیزی که هست بدون مخاطبین تو هم از این داستان مستثنی نیستن و در صورتی که تو محتوای خوب توی پیجت نزاری، بیوگرافی درستی نداشته باشی، عکس پروفایل مناسب نداشته باشی و خیلی موارد دیگه رو رعایت نکنی، نه تنها بهت برای خرید اعتماد نمی کنن، بلکه اگر یکی از اطرافیانش هم بخواد از تو خرید کنه اون نمی‌زاره.

اینه که میگم اگر محتوای خوب نداشته باشی تبلیغ به جای بهتر کردن فروشت باعث پس رفتت هم میشه.

۲- ساخت یک بنر تبلیغاتی جذاب :

دومین موردی که می‌تونه یک کاربر رو ترغیب کنه تا پیجت رو فالو کنه ” داشتن یک تیزر تبلیغاتی جذاب ” هست. تبلیغات می‌تونه به صورت عکس یا ویدیو باشه. اگر صرفا می‌خوای از عکس استفاده کنی باید در گویا بودن تصویر خیلی دقت کنی. یعنی این که تصویری که به عنوان بنر ازش استفاده می کنی حجم زیادی از اطلاعات لازم رو منتقل کنه.

با این که استفاده از عکس در تبلیغات خوبه اما هرگز به گرد پای ویدیو مارکتینگ هم نمی‌رسه. نرخ تعامل کاربر با یک محتوای ویدیویی دست کم ۳ برابر محتوای تصویری هست.

برای ساخت بنر تبلیغاتی به صورت ویدیو چند تا ایده بهت میدم :

  • می‌تونی خودت بری جلوی دوربین و در مورد خدمات یا محصولت توضیح بدی و افراد رو به پیجت دعوت کنی.
  • می‌تونی یک موشن‌گرافیک در مورد محصول و کسب و کارت بسازی که برای این کار ما می‌تونیم کمکت کنیم; فقط کافیه به صفحه ” سفارش موشن گرافیک ” مراجعه کنی و سفارش خودت رو ثبت کنی.
  • می‌تونی درخواست کنی که بلاگر یا اینفلوئنسر در قالب یک تجربه محصولت رو به مخاطبین خودش معرفی کنه.
  • اگر داخل پیجت مطالب آموزشی می‌زاری، میشه یک نمونه کوتاه از آموزش‌هایی که میدی رو در تیزر تبلیغاتی به نمایش بزاری و برای دیدن بقیه آموزش ها کاربر رو به پیجت ارجاع بدی.

حالا یک نمونه از یک تیزر تبلیغاتی جذاب که مربوط به شرکت bmw هست رو ببین تا یکم جزئیات کار دستت بیاد.

BMW در این تیزر خواسته به مخاطب بگه که ما خودرو های بدون سرنشین تولید می‌کنیم. این تیزر در عین خلاقانه بودن بیننده رو سوپرایز و می‌کنه و به نوعی شوک بهش وارد می‌کنه و در آخر تیزر به نوعی موضوع تبلیغ رو برای اون برجسته می‌کنه.

۳- به واقعی بودن فالور‌ها دقت کن :

متاسفانه این روزا خیلی از پیج‌ها برای بالا بردن آمار از فالور فیک استفاده می‌کنن و به تبع آمار بالای فالور‌هاشون تبلیغات هم قبول می‌کنن؛ در حالی که ویو و لایک و کامنت واقعی در کار نیست و عملا مشتری با تبلیغ دادن به این پیج ها هزینه خودش رو هدر داده.

یکی از مهم ترین نکاتی که در انجام تبلیغات گسترده اینستاگرام باید بهش دقت کنی واقعی بودن فالور‌های پیجی هست که داری بهش تبلیغ میدی.

خوشبختانه مبنا محتوا این مشکل رو برات حل کرده و تمام پیج‌هایی که برای تبلیغات بهت معرفی میشه فالور های واقعی دارن.

اما اگر بخوام یک روش ساده برای تشخیص فیک یا واقعی بودن پیج معرفی کنم، تناسب لایک و کامنت با تعداد فالور هست. مثلا کسی که ۱۰ کا فالور واقعی داره حداقل پست هایی که می زاره باید ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ عدد لایک بخورن.

یک روش دیگه هم اینه که یکی یکی فالور هاش رو چک کنی که این کار برای یک پیج با آمار بالا واقعا سخت و زمان بر هست.

۴- به روابط اینفلوئنسر با فالور‌هاش دقت کن :

اگر در تبلیغات اینستاگرام به سراغ اینفلوئنسر مارکتینگ رفتی، حتما دقت کن که اینفلونسر چقدر با فالور هاش رابطه قوی داره.

هر چقدر رابطه عاطفی بهتری بین اینفلوئنسر و فالور‌هاش برقرار باشه بازدهی تبلیغ در اون پیج بالا‌تر هست; در حدی که تعداد زیادی از کاربر‌ها صرفا به خاطر قبول داشتن اینفلوئنسر به پیج‌هایی که معرفی می‌کنه اعتماد می کنن و ازش خرید می‌کنن.

۵- تعداد تبلیغ :

تبلیغ می‌تونه به صورت پست یا استوری باشه. اگر تبلیغات در استوری رو انتخاب کردی حتما دقت کن که اون پیج در روز چند تا تبلیغ میزاره.

هر چقدر تعداد تبلیغ‌ها در طول روز بیشتر باشه، تبلیغ شما هم کمتر دیده میشه و مخاطب بی تفاوت‌تر از کنار اون رد میشه. پس بهتره به پیجی تبلیغ بدی که در روز بیشتر از ۴ یا ۵ تبلیغ نمیزاره.

انواع تبلیغات گسترده اینستاگرام از نظر تعرفه در مبنا محتوا

انواع پذیرش تبلیغات در اینستاگرام

انواع پذیرش تبلیغات در اینستاگرام

مبنا محتوا برای این که بتونی با حتی با کم ترین بودجه هم تبلیغ کنی و کسب و کارت رو رونق بدی تبلیغات گسترده اینستاگرام رو برات به دو دسته تقسیم کرده که بنا به سلیقه خودت می‌تونی هر کدوم رو انتخاب کنی.

۱- تبلیغات گسترده عادی اینستاگرام :

در این روش از تبلیغات گسترده، بنر تبلیغاتی در تعدادی پیج که به انتخاب خود مشتری برگزیده میشن در یک بازه زمانی خاص به مدت ۲۴ ساعت پست یا استوری میشه ( پست یا استوری شدن به انتخاب مشتری هست ).

در این روش تضمینی برای بازدید وجود نداره و هزینه بر اساس تعداد فالور پیج های منتخب و نرخ تبلیغ خود اینفلوئنسر تعریف میشه.

۲- تبلیغات گسترده بازدیدی اینستاگرام :

این روش از تبلیغات گسترده طوری هست که حتی کسی که بودجه خیلی کمی داره هم می‌تونه ازش برای تبلیغ توی پیج های معتبر استفاده کنه و خوشبختانه چون هزینه به ازای بازدید واقعی دریافت میشه هیچ ریسکی در مورد فیک بودن فالور‌ها وجود نداره.

نحوه انجام کار به این صورت هست که مشتری اول بودجه خودش رو مشخص می‌کنه ( مثلا ۱ میلیون تومان )، بعد پیج‌هایی که می‌خواد توی اون‌ها تبلیغ بره رو انتخاب می‌کنه و بعد از منتشر شدن بنر تبلیغاتی داخلشون از بازدید اسکرین شات دریافت می‌کنه که مطمئن باشه اگر مثلا ۱۰۰ کا بازدید سفارش داده حتما اون ۱۰۰ کا رو دریافت کرده.

پس عملا در روش تبلیغات گسترده بازدیدی هیچ ریسکی وجود نداره.

انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام

انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام

انواع تبلیغات گسترده اینستاگرام از نظر نحوه جذب

تبلیغات در اینستاگرام از نظر نحوه جذب به ۳ دسته تقسیم میشن.

۱- تبلیغات در پیج های پر بازدید :

پیج‌های پر بازدید به پیج‌هایی گفته میشه که میزان بازدید کننده‌های اون از یک حد استانداردی بیشتر هست. پیج‌های پر بازدید رو از نظر موضوعی در دو شاخه جدا برات دسته بندی می‌کنم :

الف – تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ :

همون‌طور که گفتیم تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ به این صورت هست که تبلیغ شما در پیج‌های افراد مشهور مانند خواننده‌ها، بازیگران، طنز پرداز‌ها و امثال این‌ها به نمایش گذاشته میشه.

اینفلوئنسر‌ها در حالت عادی دائما از طریق استوری با مخاطبین خودشون در ارتباط هستن و این موضوع دست ما رو برای تبلیغات باز‌تر می‌کنه; یعنی هم می‌تونی بنر تبلیغاتی خودت رو ارسال کنی و هم می‌تونی از اینفلوئنسر بخوای که بره جلوی دوربین و در مورد محصولت صحبت کنه.

ب – تبلیغ در پیج های پر طرفدار : 

فرق پیج‌های پر طرفدار با پیج‌های اینفلوئنسر‌ها این هست که در پیج‌های پر طرفدار مثل رادیو جوان شخص مستقیما با مخاطب در ارتباط نیست و برای تبلیغات ناچار هستیم صرفا به ارسال بنر تبلیغاتی خودمون اکتفا کنیم.

۲- تبلیغات پاپ آپ :

این شیوه از تبلیغ با استفاده از پنل‌های پر مخاطب انجام میشه. نحوه اجرای کار به این صورت هست که کاربر در حال کار کردن با موبایلشه که اینستاگرامش براش باز میشه و پیج شما بهش نشون داده میشه.

تبلیغات پاپ آپ بیشتر برای پیج های کاری بازدهی داره و توصیه می‌کنم کسانی از این روش استفاده کنن که به دنبال یک فروش سریع و فصلی هستند.

مثلا اگر یک پیج لباس فروشی داری و اواخر زمستونه و می‌خوای زودتر لباس‌های زمستونی رو بفروشی تا لباس‌های تابستونی رو بزاری توی پیجت می‌تونی از پاپ آپ استفاده کنی.

شیوه انجام تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام رو در قالب یک ویدیوی کوتاه می‌بینیم.

۳- تبلیغات با استفاده از ربات‌های اینستاگرام :

یکی از رایج‌ترین روش‌های افزایش فالور اینستاگرام استفاده از ربات‌های اینستاگرام هست. این ربات‌ها روی پیج نصب میشن و با فالو و لایک و کامنت گذاشتن برای دیگران برای شما فالو بک جمع می‌کنن.

یک مزیت بزرگی که استفاده از ربات‌های اینستاگرام داره این هست که میشه روش فیلتر اعمال کرد; یعنی به ربات دستور بدی که فقط خانوما یا فقط آقایون رو فالو و لایک کنه یا فقط کسانی که مال یک شهر خاص هستن رو فالو کنه.

استفاده از ربات‌های اینستاگرام مزایا و معایب خاص خودشو داره; مزیت بزرگش همون طور که گفتم اینه که میشه خیلی تبلیغ رو شخصی سازی کرد ولی یک عیب بزرگ داره، اون هم اینه که اگر دقت نکنی ممکنه اینستاگرام تشخیص بده که ربات روی پیجت فعال کردی و پیج رو شد و بن، اکشن بلاک و یا ریپورت کنه.

۴- تبلیغات اسپانسری اینستاگرام :

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی هست; اما مشکلی که هست اینه که پرداخت هزینه تبلیغات اینستاگرام به صورت ارزی هست که این موضوع تبلیغات اسپانسری رو کمی سخت می کنه.

در تبلیغات اسپانسری اینستاگرام بنر تبلیغاتی شما با علامت ” Sponsored ” در قالب پست، استوری و یا آلبوم به تعداد زیادی از کاربران نمایش داده میشه.

خوشبختانه در تبلیغات اسپانسری اینستاگرام امکان اعمال فیلتر بر اساس لوکیشن، سن، جنسیت، علایق و… وجود داره که این می‌تونه به جذب هدف‌مند مخاطب خیلی کمک کنه.

در این نوع تبلیغات میشه یک پست خاص رو برای تبلیغ انتخاب کرد و یا یک لینک رو برای تبلیغات انتخاب کرد تا کاربر ها روی لینک کلیک کنن و وارد اون بشن.

بهترین پیج ها برای تبلیغ در اینستاگرام

در میان هزاران هزار پیج پر بازدیدی که در اینستاگرام وجود داره واقعا کدومش برای من بهتره؟ روی کدوم پیج سرمایه گذاری کنم بهتره جواب میده؟ این سوال مهمی هست که خیلی از ما از خودمون میپرسیم. حالا می خوام به این سوال جواب بدم دوست من.

اولین چیزی که باید بدونی اینه که مناسب ترین پیج برای تبلیغات، پیجی هست که مناسب کسب و کار تو باشه. به عنوان مثال اگر فروشگاه لباس داری، بیشتر همکاری کردن با فشن بلاگر ها به کارت میاد، چون اغلب مخاطبین اون ها به محتوای فشن و مد و لباس علاقه دارن و طبیعتا به موضوع پیج تو هم علاقه خواهند داشت؛ البته اگر توی معرفی محصولت درست عمل کرده باشی. پس دقت کن که اگر بری توی یک پیج با موضوعی که هیچ ربطی به موضوع کار تو نداره تبلیغ کنی نباید توقع بازدهی آنچنانی داشته باشی.

البته بعضی از پیج ها هستن که مخاطبینشون همه قشر و همه سنی رو شامل میشن؛ به عنوان مثال واینر ها یا همون طنز پرداز ها از این دسته هستن. مخاطبین این دسته از میانسال تا جوانان و حتی کودکان رو شامل میشن و میتونی توی این پیج ها با هر موضوعی تبلیغات خودت رو انجام بدی. چند مورد از بهترین پیج ها برای تبلیغات اینستاگرام که تقریبا میشه گفت برای هر کسب و کاری مناسب هست شامل موارد زیر میشه :

  • پیج سرنا امینی ( واینر )
  • پیج علی صبوری ( واینر )
  • عرفان علیرضایی ( واینر )
  • رامبد جوان ( بازیگر )
  • بهوش بختیاری ( بازیگر )
  • محمد امین کریم پور ( واینر )

روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام با مبنا محتوا

روش کلی تبلیغات گسترده اینستاگرام به این صورت هست که بنر تبلیغاتی به صورت پست یا استوری با توجه به بودجه خودت در تعدادی پیج پر بازدید که اون هم به انتخاب خودت هست ( ما لیستی از پیج های پر بازدید تایید شده در اختیارت قرار خواهیم داد که از بین اون ها انتخاب می‌کنی ) منتشر میشه و بنر تبلیغاتی تا ۲۴ ساعت در این پیج ها باقی می‌مونه.

این روش کلی کار بود؛ اما جزئیات کار رو در ۵ مرحله برات تعریف می‌کنم :

۱- مشخص کردن بودجه :

قبل از هر کاری باید تصمیم بگیری که چقدر می‌خوای برای تبلیغات هزینه کنی. هر چند هزینه ای که برای تبلیغات می‌کنی چند برابرش بهت برمی گرده و در اصل هزینه محسوب نمیشه اما بهتره که یک مقدار عددی رو برای خودت تعیین کنی.

مقدار بودجه خودت رو به کارشناسان مبنا محتوا اعلام می‌کنی و اون ها بر اساس بودجه و زمینه کسب و کارت بهترین پیج رو بهت معرفی می کنن.

۲- انتخاب پیج های مورد نظر :

در مرحل دوم با کمک کارشناسان مبنا محتوا تعدادی پیج رو برای تبلیغ انتخاب می کنی و اون ها رو برای ما ارسال می‌کنی.

برای انتخاب کردن پیج ها لیستی از تمام پیج هایی که توسط مبنا محتوا تایید شده هستن برات ارسال میشه و می تونی قبل از انتخاب کردن همه اون ها رو چک کنی.

۳- ارسال بنر تبلیغاتی :

همون طور که گفتیم بنر تبلیغاتی نقش بسیار مهمی رو در تبلیغات در اینستاگرام ایفا میکنه. بنر تبلیغاتی می تونه به صورت عکس یا ویدیو باشه.

در مرحله دوم بعد از آماده کردن بنر تبلیغاتی اون رو برای ما ارسال می‌کنی.

۴- ارسال لینک یا آیدی پیج :

بعد از این که بنرت رو ارسال کردی باید مشخص کنی که می‌خوای کاربر‌ها رو به کجا هدایت کنی. به یک صفحه از سایتت؟ به پیج اینستاگرامت؟ به صفحه دانلود یک اپلیکیشن؟

به هر کجا که می‌خوای کاربر‌ها رو هدایت کنی لینک یا آیدی اون رو ارسال می‌کنی تا موقع تبلیغ روی اون درج بشه ( به صورت swip up و یا تگ کردن ).

اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

۵- اجرای کمپین :

بعد از این که اطلاعاتی که گفته شد رو در اختیار کارشناسان مبنا محتوا قرار دادی کمپینت میره برای برنامه ریزی و اجرا و ساعت دقیق اون بهت اطلاع داده میشه.

در ضمن در صورتی که تبلیغات گسترده بازدیدی سفارش دادی بعد از تموم شدن تبلیغ از بازدید هایی که دریافت کردی برات اسکرین شات ارسال میشه.

هزینه تبلیغات گسترده اینستاگرام چطور محاسبه میشه ؟

هزینه تبلیغ در اینستاگرام رو در دو حالت عادی و بازدیدی با هم بررسی می کنیم.

۱- تبلیغات گسترده عادی اینستاگرام :

هزینه تبلیغات عادی اینستاگرام به دو عامل بستگی داره :

۱- نرخ تبلیغات اینفلوئنسر :

در اینستاگرام انواع و اقسام پیج‌ها با موضوعات مختلف برای تبلیغات وجود داره. از این میان هر اینفلوئنسر یک نرخ تبلیغ برای خودش داره که اون رو به تمامی مشتری‌هاش اعلام می‌کنه.

این که هزینه تبلیغات در نهایت چقدر براتون آب بخوره در درجه اول به این بستگی داره که چه پیج‌هایی رو انتخاب کنید و صاحبین او پیج‌ها چه نرخی برای تبلیغ داشته باشن.

۲- تعداد پیج‌های انتخابی :

طبیعتا هر چقدر تعداد پیج‌های بیشتری را برای تبلیغات انتخاب کنی هزینه تبلیغات هم بیشتر خواهد شد. برای محاسبه هزینه تبلیغ باید نرخ تبلیغ همه پیج‌ها رو با هم جمع کرد و یک قیمت واحد به دست آورد.

۲-تبلیغات گسترده بازدیدی اینستاگرام :

در صورتی که تبلیغات بازدیدی انجام میدی برای برآورد هزینه فقط کافیه که تعداد بازدیدی که می‌خوای رو در قیمت هر کا بازدید ضرب کنی. به همین سادگی!

با مبنا محتوا در اینستاگرام ارزان تبلیغ کن !!!

شاید این سوال تا الان به ذهنت رسیده باشه که وقتی من می‌تونم مستقیم با اینفلوئنسر‌ها برای تبلیغات در ارتباط باشم چرا باید از طریق یک آژانس تبلیغاتی مثل مبنا محتوا اقدام کنم؟

در جواب بهت میگم که به سه دلیل همکاری با یک آژانس تبلیغاتی برات نفعیت داره.

۱- قیمت ارزان تر از نرخ اصلی اینفلوئنسر :

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی این هست که می‌تونی با قیمت ارزان‌تر از قیمت خود اینفلوئنسر تبلیغت رو داخل اون پیج انجام بدی. حالا چرا؟

مبنا محتوا به دلیل قرار داد هایی که با اینفلوئنسر‌ها عقد می‌کنه می‌تونه قیمت رو برای مشتریانش به شدت پایین بیاره در حدی که اگر یک شخص بخواد مستقیم با خود اینفلوئنسر برای تبلیغ هماهنگ کنه باید به مقدار قابل توجهی پول بیشتری برای همون تبلیغ بپردازه.

تبلیغات بازدیدی ارزان که هیچ جای ایران پیدا نمیشه :

آژانس های تبلیغاتی بسیار کمی تبلیغات بازدیدی تضمینی انجام میدن و قیمت‌های هر کدوم متفاوت هست. خوشبختانه مبنا محتوا تونسته کمترین قیمت و بهترین کیفیت تبلیغات بازدیدی رو برای مشتریانش فراهم کنه.

در مبنا محتوا تبلیغات بازدیدی با کمترین نرخ در بازار یعنی ۷۰۰۰ تومان به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید انجام میشه. به عنوان مثال اگر شما ۵ میلیون تومن برای تبلیغات سرمایه داری میتونی ۷۰۰ هزار بازدید واقعی دریافت کنی.

همون طور که گفتم می‌تونی هر پیجی که خواستی رو از لیستی که در اختیارت میزاریم انتخاب کنی; هر چقدر هم صفحه پرطرفدار و پر بازدید باشه در قیمت تاثیری نداره و تو می‌تونی با همین قیمت ثابت ۷۰۰۰ تومن تبلیغ انجام بدی و دیگه لازم نیست برای قیمت تبلیغ هر اینفلوئنسر نگران باشی.

 

۲- تبلیغات با ما بدون ریسک است :

همون‌طور که گفتم وقتی می‌خوای یک کمپین تبلیغاتی رو اجرا کنی باید تک به تک پیج‌ها رو چک کنی که فالور‌های فیک نداشته باشن و این کار به نوبه خودش کلی زمان بر و خسته کننده هست. خبر خوب اینه که مبنا محتوا برای تبلیغات لیستی از پیج‌های پر‌طرفدار و پر‌بازدید رو در اختیارت قرار میده که تک به تک اون‌ها قبلا توسط کارشناسان اینستاگرام مارکتینگ ما بررسی و تایید شدن و تو می‌تونی بدون این که نگران فیک بودن پیج‌ها باشی پیج مورد نظر خودت رو با خیال راحت انتخاب کنی.

مشاوره رایگان با مبنا محتوا

مشاوره رایگان با مبنا محتوا

۳- مشاوره رایگان :

شاید هر کسی دانش تبلیغ کردن درست و اصولی در اینستاگرام رو نداشته باشه و این کاملا عادیه چون هر کسی در حوزه کاری خودش متخصص هست.

با توجه به این موضوع مبنا محتوا یک هدیه کوچیک به نام مشاوره رایگان برای مشتریانش قرار داده تا بتونن از هزینه ای که می کنن نهایت برداشت و سود دهی رو داشته باشن و بهترین کمپین رو برنامه ریزی و اجرا کنن.

حرف آخر

آژانس های تبلیغاتی زیادی در سطح وب وجود دارن اما چیزی که اهمیت داره درصد بازدهی نسبت به قیمت هست. مبنا محتوا سعی کرده که تا حد امکان برای مشتریانش قیمت رو پایین بیاره و در عین حال بهترین بازدهی و در آمد رو از تبلیغات گسترده اینستاگرام براشون رقم بزنه.

اگر تو هم می‌خوای کسب و کارت رو متحول کنی همین الآن از طریق صفحه تماس با ما با مشاورین مبنا محتوا در تماس باش.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *